Програма лояльності To Home Club
Економте разом із To Home Club
Шановні клієнти!
Поспішаємо повідомити, що ми відкрили програму лояльності To Home Club! Тепер кожен зареєстрований на нашому сайті користувач буде отримувати бонуси за покупки та зможе оплачувати ними товари та послуги на сайті tohome.com.ua.
Як почати економити?
► зареєструйтесь на сайті tohome.com.ua;
► здійсніть покупку під своїм аккаунтом;
► протягом 1-3 днів Вам автоматично нарахуються бонусні бали (100 витрачених грн = 1 бонусний бал);
► накопичуйте бали та оплачуйте наступні покупки в інтернет-магазині To Home (оплатити можна до 50% суми замовлення за один раз);
► термін дії балів необмежений;
► перевірити кількість балів можна в особистому кабінеті зареєстрованого користувача
у розділ "Бонусні бали".
Зверніть увагу: за замовлення з використанням промокоду бонусні бали не нараховуються.
Залишились питання?
(044) 331 24 66
(093) 141 12 20
(050) 300 42 05
(067) 670 29 02
info@tohome.com.ua
Шановні клієнти, ми вже перевіряємо, чому не всім вдається зареєструватися. Невдовзі проблему буде вирішено, перепрошуємо за тимчасові незручності.
Наталіє, код для знижок надається під час акцій, його можна отримати на ел. пошту (розсилка для зареєстрованих клієнтів), у соцмережах тощо.
В профиле:
Замовлення № : 65912
Статус замовлення : Підтверджено
Дата замовлення : 04.07.2017 18:58:11
Сума замовлення : 0 грн
Баланс балів: 0 (0 грн)
Почему сумма 0 и бонусы не начислены?
Сейчас система пишет, что моя учётка не существует.
Удобненькое начисление бонусов, отличное просто (
Анна, Ваш e-mail есть в нашей базе, регистрация прошла успешно. Пожалуйста, проверьте правильность ввода данных при входе на сайт. Если проблема останется - свяжитесь с нами по одному из номеров тел:
(044) 331 24 66
(093) 141 12 20
(050) 300 42 05
(067) 670 29 02
или напишите на почту: info@tohome.com.ua
Романе Лопатнюк, бонусні бали нараховуються після відправки товару. Зараз у Вас є 5 бонусних балів. Ви завжди можете перевірити їхню кількість в особистому кабінеті.
Лариса, откройте корзину (справа вверху нажмите на иконку с изображением корзины). В самом правом столбце напротив каждого товара есть кнопка "Удалить".
Маріє, щиро просимо вибачення за цю ситуацію! Ми вдячні Вам за відгук, інформація передана у відповідний відділ, де буде проведена бесіда щодо покращення якості пакування.
Пообещали вернуть часть(!) на счет телефона. Дней 5 прошло ничего нет. Хотите человеческого отношения заказывайте напрямую из икеи.
Никаких бонусов, кстати! Даже если бы были больше ничего не закажу