• Українська
  • Русский
sevenspikes.themes.common.closemenu
Кошик (0)
Ваш кошик порожній.
Каталог товарів
    (067) 670 29 02
    • (044) 331 24 66
    • (093) 141 12 20
    • (050) 300 42 05
    sevenspikes.themes.common.filters
    sevenspikes.themes.pavilion.header.preferences
    Пошук

    Доставка та повернення

    Інтернет-магазин To Home здійснює доставку товарів ІКЕА, посуду, декорів, книг, товарів для побуту та спорту по всій території України, користуючись послугами перевізників (Нова Пошта, Укрпошта) або ж власним транспортом. Терміни відправки 1-15 банківських (робочих) днів з моменту оплати.

    Скільки коштує доставка? 

     Суму доставки вираховують поштові служби відповідно до своїх тарифів.
    ✔ Доставка на точку видачі (м. Львів) безкоштовна (щоб переглянути адресу, натисніть >ТУТ<).
    ✔ Доставка у м. Київ безкоштовна при замовленні від 10 000 грн.

    Звертаємо вашу увагу: також ми співпрацюємо з поштово-логістичною компанією "Meest Express", яка обслуговує понад 100 власних підрозділів і активно розвиває мережу агентських пунктів прийому-видачі відправлень в обласних центрах і великих містах на території України. Ви можете оформити доставку кур'єром, самостійно забрати замовлення в поштоматі ПриватБанку або ж на точці видачі.

    Обмін та повернення

    Куплений товар можна повернути чи обміняти протягом 14 днів із моменту його отримання. Повернути товар можливо лише зі збереженням оригінальної упаковки, етикеток, наклейок та штрих-кодів.

    Не підлягають поверненню / обміну товари, що використовувалися (враховуючи і попередньо зібрані меблеві вироби), або є пошкодженими (за винятком браку або гарантійного випадку). Якщо на момент розпаковки товару або початку експлуатації виявлені дефекти, пошкодження чи у вас є сумніви щодо належного стану отриманого товару - будь ласка, напишіть нам на пошту info@tohome.com.ua, додавши фото даного товару. Ми спробуємо якомога швидше усунути проблему чи знайти рішення, яке б вас задовільнило.  

    Для повернення чи обміну товару ви можете скористатись кур’єрською чи поштовою службою з оплатою доставки відправником. 

    Список товарів, що не підлягають поверненню, та інші суперечні питання вирішуються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

    Що потрібно для обміну та повернення?

    Для оформлення повернення достатньо написати лист на пошту info@tohome.com.ua, в якому вказати номер замовлення, артикул товару, який бажаєте повернути, та його фото, а також причину повернення.

    У випадку обміну вказуйте також артикул товару, який би ви хотіли отримати натомість. Додатково із вами зв’яжеться співробітник Служби клієнтської підтримки та узгодить деталі.

    При прийомі товару буде здійснена перевірка на комплектацію товару, цілісність упаковки, наявність наклейок та штрих-кодів. У день прийому даного товару на склад ми повертаємо кошти  шляхом банківського переказу на ту карту, із якої клієнт здійснив оплату за покупку, або іншим прийнятним для обох сторін способом. Залежно від роботи банку клієнта кошти можуть нарахуватись упродовж 1-5 банківських днів.

    Пам’ятайте, що частину товарів ми привозимо під індивідуальне замовлення, витрачаючи чимало ресурсів, тому просимо вас уважно читати опис товарів та робити вибір свідомо.